تبلیغات انتخابات اصفهان

پخش تراکت انتخابات و همچنین نصب پوستر انتخابات یکی از مفیدترین راه‌های تبلیغات برای کاندیدهای انتخاباتی است.

از گذشته تا کنون بهترین و موثرترین راه برای تبلیغات انتخابات از جمله انتخابات شورای اسلامی، شوراهای شهر، مجلس و… چاپ و پخش تراکت و نصب پوستر بوده است. با توجه به زمان درنظر گرفته شده جهت تبلیغات انتخابات، هر کاندید باید به صورت فشرده بهترین تبلیغات را به صورت محیطی انجام دهد.

پخش تراکت انتخابات در اصفهان در سال 1402 با مجرب ترین تیم با سابقه مشارکت در تبلیغات دوره های مختلف انتخابات انجام می‌شود.

پخش تراکت انتخاباتی محدود به شهر خاصی نیست و در تمام استان های کشور انجام می‌شود. کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان به صورت تخصصی تبلیغات انتخابات اصفهان را که شامل پخش تراکت و نصب پوستر می‌شود، با سابقه چندین دوره مشارکت در انتخابات انجام می‌دهد.

تاثیر تبلیغات گسترده در این مدت زمان برای هیچکس پوشیده نیست.

به دلیل تیراژ بالای چاپ تراکت برای انتخابات، جهت استفاده حداکثری از تمام برگه ها باید یک تیم کاربلد و با تجربه، روند توزیع را انجام دهند.

ویژگی پوستر مناسب برای انتخابات 

معمولا پوستر انتخاباتی از یک عکس بزرگ از شخص کاندید، یک شعار مناسب با فونت خوانا و بزرگ و عناصر مرتبط مانند پرچم ایران، جملات ترغیب کننده برای کسب رای مانند “رای ما فقط ( اسم کاندید )” و در نهایت یک جمله کوتاه از معرفی کاندید مانند تحصیلات و مهمترین قسمت رزومه به همراه کد انتخاباتی آورده می‌شود.

  • عکس مناسب پوستر و تراکت انتخابات

عکاسی با کیفیت مناسب به حالت لبخند، اقتدار، صداقت و با پوشش مناسب، حالتی مناسب مانند دست به سینه و نگاه مستقیم به دوربین اولین عامل جذب کننده برای دنبال کردن اسم شرکت کننده در پوستر است.

در عکاسی انتخاباتی استفاده از پوشش با رنگ های خنثی و سرد توصیه می‌شود. به این دلیل که بیننده باید زمان بیشتری را روی چهره و سایر قسمت های پوستر متمرکز شود. اگر نوع پوشش غیر متعارف و عجیب باشد، عکس شخص دارای یک کاراکتر گیج کننده خواهد شد و تعداد زیادی از افراد به کاراکتری که یک مسیر صداقت را دنبال نکند اعتماد نخواهند کرد.

برخی از افراد ژست های دیگر مانند نگاه به اطراف و حالت در حال فکر را ترجیح می‌دهند اما بهترین حالت نگاه مستقیم به دوربین جهت بهره مندی از تاثیرات مثبت ارتباط چشمی با مخاطب می‌باشد.

کادر عکاسی مناسب جهت تبلیغات انتخابات کمر به بالا است. توصیه می‌شود که حتی در پوسترها و بنرهای بزرگ تبلیغاتی از عکس های قدی استفاده نشود به این دلیل که این تصاویر حالات عکاسی مدلینگ را در ذهن بیننده تداعی می‌کنند.

  • شعار انتخاباتی مناسب

به دلیل نصب گسترده پوسترها، احتمال دیده شدن پوستر توسط افراد بسیار زیاد است. بنابراین طراحی و چینش عناصر باید به گونه ای باشد که هدف تبلیغات یعنی کسب آرا قابل دسترسی باشد.

اسم و فامیل به همراه لقب ها مانند دکتر، مهنذس و… باید به صورت خوانا و درشت در پوسترها قابل روئت باشد. در کل عکس شرکت کننده در انتخابات به همراه شعار و سایر اجزای طراحی باید احساس مثبت و آینده روشن را در بیننده ایجاد کند. لذا استفاده از رنگ های سفید، آبی و سبز در پوستر پیشنهاد می‌شود.

انتخاب شعار مناسب برای انتخابات دومین فاکتور مهم برای کسب رای در انتخابات است. بهترین شعار برای انتخابات آن است که علاوه بر کوتاه بودن، حس مثبت و حرکت به سمت جلو و شکوفایی را در مخاطب ایجاد نماید. شعار انتخاباتی میتواند از دو کلمه مانند ( انتخاب صادقانه)، سه کلمه مانند ( مرد اخلاص و عمل )، یک جمله مانند ( همه باهم به سمت آینده‌ای بهتر هم مسیر میشویم) و جملات طولانی تر شکیل شده باشد.

بهترین  حالت شعار آن است که کوتاه نهایتا از شش کلمه تشکیل شده باشد. به این دلیل که در پوسترها به دلیل عبور افراد و خودروها، زمان کافی برای مطالعه جملات طولانی میسر نمی شود.

شعار انتخاباتی نباید اغراق آمیز باشد، بهتر است از جملات مثبت کلی نگر استفاده شود.

هزینه پخش تراکت انتخابات در اصفهان

تبلیغات محیطی شامل سه هزینه طراحی، چاپ و پخش می‌شوند. هزینه طراحی یک بار پرداخت می‌شود و فایل باکیفیت اصلی به سفارش دهنده ارسال می‌شود. این تصویر برای موارد دیگر مانند اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی کارساز است.

به دلیل اینکه تراکت انتخابات در تعداد بسیار زیادی چاپ می‌شود، هزینه نسبت به تیراژهای کمتر صرفه بیشتری دارد. باید درنظر گرفت که جنس کاغذ، رنگبندی چاپ و سایز کاغذ عامل تاثیرگذاری در قیمت چاپ می باشد.

در چاپ تراکت و بروشور انتخاباتی به این دلیل که مخاطب مستقیما کاغذ را در دست میگیرد و لمس می‌کند، توصیه می‌شود جهت القای احساس بهتر و افزایش پرستیژ از کاغذ گلاسه مرغوب و چاپ چهاررنگ استفاده شود. هزینه چاپ تراکت در این حالت از چاپ تراکت در کاغذ تحریر معمولی یا چاپ تک رنگ بیشتر است.

درصورت نیاز از اینجا استفاده کنید: سفارش آنلاین چاپ تراکت

هزینه چاپ پوستر تبلیغاتی نیز به جنس کاغذ، رنگ چاپ و سایز بستگی دارد. اکثرا پوسترها در سایز 50 در 70 سانتی متر چاپ می‌شوند. در پوستر برخلاف تراکت به این دلیل که مخاطب مستقیما آن را لمس نمیکند می‌توان از کاغذهای ارزان تر با گرماژ پایین تر استفاده نمود.

باید در نظر گرفت که غیر از سه مورد هزینه دار در روند تبلیغات محیطی انتخابات، نصب پوستر با هزیته خرید اسپری چسب و سریش مخصوص نیز همراه است. برای راحتی کارفرما در روند کار، در سفارشات نصب پوستر توسط کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان، خرید چسب را این مرکز انجام می‌دهد.

هزینه چاپ تراکت به ازای تعداد حداقل هزارعدد تعیین می شود. این مبلغ در تیراژ های بالاتر قابل ضرب و محاسبه است. در کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان، با افزایش تیراژ برای جلب رضایت مشتری عزیز، در مبلغ کلی پخش تراکت تخفیف لحاظ می‌شود.

در پخش تراکت انتخاب نوع پخش یعنی پخش بین منازل یا مغازه ها و همچنین محل پخش در تعیین هزینه تاثیرگذار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌شود این مقاله را مطالعه نمایید: هزینه پخش تراکت 

هزینه نصب پوستر تبلیغاتی در اصفهان و سایر استان ها، با توجه به تعداد محاسبه می‌شود. تعداد حداقل 500 عدد قابل نصب است.

پخش تراکت انتخابات در اصفهان 1402

کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان، با مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی و بیش از 20 سال سابقه در زمینه تبلیغات، مجری تبلیغات انتخابات در اصفهان است.

تیم تبلیغاتی کانون رسانه نصف جهان، از افراد حرفه ای و آموزش دیده تشکیل شده است.

جهت ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده نمایید:

آدرس: اصفهان، میدان شهدا، ابتدای خیابان کاوه، بعد از بانک ملت، بن بست نونهال ( کوچه شماره 3 )، طبقه فوقانی داروخانه دکتر آلمانی، واحد2

تلفن تماس:

09127748280

09135555442

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *