نصب پوستر در اصفهان یکی از خدمات تخصصی کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان است. باید توجه داشت که نصب پوستر فقط بر پنل های مجاز شهرداری انجام می‌شود.

به دلیل موقعیت پنل های مجاز شهرداری، درصورتی که نصب پوستر تبلیغاتی به درستی انجام شود در مدت زمان کمی پوسترها توسط افراد زیادی قابل مشاهده خواهد بود.

در برخی از خیابان ها و مناطق اصفهان به دلیل تراکم ببشتر عابرها و خودروها تعداد پنل ها بیشتر و در برخی از مناطق کمتر است. درصورتیکه شخص یا اشخاص نصب کننده اشراف کاملی نسبت به تعداد و موقعیت پنل ها نداشته باشند، ممکن است در برخی از مناطق پربازدید پوستر نصب نشود.

اگر در سایر مناطق غیرمجاز مانند ایستگاه های اتوبوس یا درب منازل شهری و… بدون مجوز از شهرداری اقدام به چسباندن پوستر تبلیغاتی شود، جریمه در پی خواهد داشت.

بنابراین نصب و چسباندن پوستر تبلیغاتی باید توسط افراد با تجریه انجام شود.

بهترین سایز برای چاپ پوستر 50 در 70 سانتی متر است. طراحی پوستر باید به نحوی باشد که عبارات کلیدی با یک نگاه عبور عابر یا سرنشینان خودرو قابل توجه باشد.

برای کاهش هزینه در چاپ پوستر میتوان از چاپ دو رنگ یا تک رنگ استفاده کرد. استفاده از رنگ های زرد، قرمز و مشکی در طراحی پوستر به دلیل متمرکز کردن توجه بیننده توصیه میشود.

نصب پوستر اصفهان
نصب پوستر اصفهان

چه تعداد پوستر برای نصب در اصفهان لازم است چاپ کنیم؟

برای پاسخ به این سوال لازم است که مناطق مورد نظر خود را اولویت بندی کنید. برای اینکه نصب پوستر در تمام پنل های مناطق مورد نظر در اصفهان انجام شود، لازم است که مجری کار اشراف کاملی نسبت به محل و تعداد پنل ها داشته باشد. کارشناسان ما در کانون رسانه نصف جهان به شما کمک میکنند که حداکثر نظم و بازخورد را برای پوسترهای خود تجربه کنید.

بازدهی نصب پوستر در پنل های مجاز شهرداری به چه صورت است؟

پنل های مجاز شهرداری یک امکان فوق العاده برای استفاده حداکثری برای تبلیغات است. درصورتی که زمان مناسبی برای چسباندن و نصب پوسترها انتخاب شده باشد و همچنین تمام پنل ها در منطقه مورد نظر به خوبی پوشش داده شده باشد، میتوانیم بازخورد خوبی را پیش بینی نماییم.

مورد مهم دیگر طراحی عالی پوستر است. اگر فونت طراحی کوچک باشد و از فواصل چندمتری قابل مشاهده نباشد یا از جملات طولانی و بی ربط استفاده شده باشد، آمار بازخورد از نصب پوستر کاهش پیدا میکند.

هزینه نصب پوستر تبلیغاتی در اصفهان چقدر است؟

هزینه نصب پوستر بر اساس تعداد محاسبه میشود. شروع تعداد از هزارعدد است و البته همانطور که اشاره شد بهتر است برای تعیین تعداد پوستر برای چاپ ابتدا با یک کارشناس با تجربه مشورت کنید.

برای برآورد هزینه نصب پوستر در اصفهان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

شماره تماس مستقیم کارشناسان ما:

03134712267

09135555442

آدرس دفتر آگهی و تبلیغات کانون رسانه نصف جهان:

اصفهان-میدان شهدا-ابتدای خیابان کاوه-کوچه شماره 3(بن بست نونهال)-واحد 2

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *